Архітектура платформи EVA
Electric Vehicle Architecture моделей EQ забезпечує широкий діапазон максимальної сумарної потужності приводу від 265 до 400 кВт. Усі EQS SUV мають електричний привод (eATS) на задній осі, а версії з 4MATIC - ще й на передній. У моделях 4MATIC функція Torque Shift забезпечує інтелектуальний, безступінчастий розподіл приводного моменту між заднім і переднім електродвигунами.
Рекуперація
Для збільшення запасу ходу, забезпечуваного електротягою, електродвигуни EQS SUV можуть перетворювати надлишкову кінетичну енергію в електричну (рекуперація). За допомогою підрульових перемикачів можна вибирати різні рівні та режими рекуперації, які визначають силу відновлення енергії. На рівні рекуперації DAuto асистент ECO контролює інтелектуальну адаптацію інтенсивності рекуперації до поточної ситуації на дорозі.
Гаптична педаль акселератора
Опціональна гаптична педаль акселератора допомагає економити енергію: у режимі ECO додаткова точка тиску активна приблизно на 60% ходу педалі. Таким чином, система обмежує необхідний приводний момент. Крім того, гаптична педаль акселератора може повідомляти про максимальну швидкість, що дозволяє звести до мінімуму кількість необхідних зупинок зарядки. Це дозволяє спокійно дістатися місця призначення.
Акумулятор
Новий EQS SUV оснащений вдосконаленою літій-іонною високовольтною батареєю модульної конструкції. Завдяки високій щільності енергії, батарея забезпечує корисну енергоємність до 108.4 кВт/год при вазі близько 700 кг, що забезпечує запас ходу до 672 км (за даними WLTP). Крім того, сертифікат акумулятора від Mercedes-Benz гарантує, що він працюватиме до 10 років або до 250 000 кілометрів пробігу.
[ 1 ] Енергоспоживання та запас ходу були визначені на основі Регламенту 2017/1151/ЄС.
Інтелектуальна стратегія експлуатації
Батарея інтегрована в інтелектуальну систему терморегулювання EQS SUV. Якщо активовано інтелектуальну навігацію з функцією Electric Intelligence, за потреби акумулятор попередньо нагрівається або охолоджується під час руху, щоб досягти оптимальної температури в точці заряджання для ефективного та швидкого заряджання.